| Serwis | Strona główna | O nas | Mapa dojazdu | Informacja Konsumencka | Kontakt | Wpłaty | Regulamin | Druki do Pobrania |
Regulamin i warunki sprzedaży

1. Informacja o sprzedawcy
Sprzedawcą w sklepie internetowym www.fox.rzeszow.pl jest firma: FOX RZESZÓW Jarosław Wójcik Krasne 110 36-007 Krasne k./ Rzeszowa NIP 945-110-63-08 Kontakt : telefoniczny: 178504761 , 177844881 , 501115446 , fax 178504762 e-mail: fox@fox.rzeszow.pl adres korespondencyjny: FOX RZESZÓW Krasne 110 36-007 Krasne

2. Ochrona danych

2.1. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/pana danych osobowych,
- przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Więcej na temat praw przysługujących Pani/Panu w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, jak również ewentualnych innych administracyjnych lub cywilnych środków ochrony prawnej, można przeczytać na stronie internetowej pod adresem: https://datamakesales.pl/rodo-czyli-rewolucja-w-ochronie-danych-osobowych/

Z powyższych praw można skorzystać poprzez:

- kontakt e-mailowy pod adresem: fox@fox.rzeszow.pl

Informujemy również, że: Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa .
2.2.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Firma Fox Rzeszów Jarosław Wójcik Krasne 110 36-007 Krasne REGON: 351197048 NIP: 9451106308 Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Fox Rzeszów Krasne 110 36-007 Krasne REGON lub email: fox@fox.rzeszow.pl Dane osobiste które nam przekazujesz użyte są aby odpowiedzieć na Twoje zapytania, przetworzyć Twoje zamówienia lub zezwolić Ci na dostęp do specyficznych informacji .
2.3. Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000268796, NIP: 527252995, polegającej na przesyłaniu przez Grupę Allegro do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet.
2.4. Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Grupy Allegro oraz na przetwarzanie przez Grupę Allegro jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie 2.3.
2.5. W sprawach nieuregulowanych a związanych ze zbieraniem, przetwarzaniem lub udostępnianiem danych osobowych, odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926 z 2002 r. z późn. zm).
2.6. Podczas przeglądania stron internetowych Sklepu Fox Rzeszów używane są pliki „cookies”, czyli niewielkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze Użytkownika, które pozwalają dostosować usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji Użytkowników, Użytkownik w każdej chwili ma możliwość zablokowania generowania plików „cookies” poprzez wybranie odpowiedniej opcji w swojej przeglądarce internetowej.



3. Potwierdzenie zamówienia
Złożone zamówienie będzie każdorazowo potwierdzane telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez pracownika naszej firmy. Dlatego też niezbędne jest podanie numeru telefonu lub adresu e-mail w formularzu zamówienia.
Każde zamówienie jest sprawdzane z katalogami firmowymi producentów lub w komputerowych programach eksperckich w celu ograniczenia pomyłek - dlatego bardzo ważne jest podanie w zamówieniu szczegółowych danych dotyczących modelu samochodu łącznie z numerem nadwozia VIN i wszelkich informacji mogących mieć wpływ na zgodność zamawianego towaru z samochodem, do którego zamówiona część zamienna ma być zamontowana.
Opisy i zdjęcia produktów
Wszelkie informacje dotyczące towarów, a także informacje zawarte na stronie www.fox.rzeszow.pl, kierowane do odbiorców i potencjalnych Klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do podjęcia rokowań.
Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości.
Wszystkie produkty dostępne w sklepie www.fox.rzeszow.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

4. Termin realizacji
Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od formy płatności oraz stanu magazynowego towaru. Zamówienie towaru dostępnego na naszym magazynie w Krasnem realizujemy w dniu zamówienia lub dniu następnym jeśli zamówienie wpłynie po godz. 15:00 . W przypadku braku towaru w magazynie, klient zostaje poinformowany o planowanym terminie dostawy drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną.

5. Formy płatności
5.1. Przelewem na konto firmy.
Metoda ta polega na przelaniu na konto naszej firmy kwoty wystarczającej do pokrycia zobowiązania wynikłego z zamówienia.
5.2. Gotówkowa za pobraniem.
Kupujący płaci za przesyłkę w momencie jej dostarczenia bezpośrednio kurierowi, listonoszowi lub podczas odbioru przesyłki w urzędzie pocztowym.
5.3. Gotówkowa przy osobistym odbiorze w siedzibie sklepu.
5.4. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu Dotpay.pl
5.5. Przy zakupach dokonywanych poprzez portal allegro - rozliczenia transakcji kartą kredytową i eprzelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu PAYU

6. Dokument zakupu
Każdy towar wysłany zostaje razem z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT.

7. Realizacja dostawy
Wszystkie zamówione części w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich (K-ex oraz Siódemka) lub Poczty Polskiej S.A. Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi oraz gabarytów zamawianych towarów. Klient zostaje każdorazowo poinformowany o planowanych kosztach przesyłki.
Istnieje możliwość odbioru towaru własnym kurierem / osobiście – nie pobieramy żadnych opłat. W Soboty, Niedziele i Święta kurierzy i Poczta nie podejmują od nas paczek, wysyłka następuje w następny dzień roboczy.

Cennik wysyłek dla przesyłek w standardowych gabarytach i do wagi 30 Kg
PŁATNOŚĆ PRZELEWEM lub on-line:
Poczta-List ekonomiczny -8zł - do 0,5Kg
Poczta-List priorytet -10zł - do 0,5Kg
Kurier/Poczta wartość -18zł

PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE:
Kurier/Poczta – pobranie -23zł

Przesyłki wielkogabarytowe oraz cięższe od 30 Kg wyceniane są indywidualnie i realizowane po akceptacji indywidualnych kosztów wysyłki przez kupującego.

8. Zwroty
- Tylko Konsument może odstąpić od dokonanego zakupu bez podania przyczyn, powinien w ciągu 14 dni od doręczenia produktu złożyć na piśmie oświadczenie, którego wzór jest dostępny na stronie WWW sklepu.
- Konsument ma obowiązek zwrócić zakupiony towar niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca sam zaproponuje, że towar odbierze.
- Konsument, odstępując od umowy ponosi koszty przesyłki zwrotnej . Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż zwykły oferowany przez Sprzedawcę, konsument nie może żądać zwrotu dodatkowych kosztów,
- Niezwłocznie (ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy) za wszystkie dokonane płatności zostanie dokonany zwrot pieniędzy w taki sam sposób, w jaki Konsument zapłacił za towar, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób płatności niewiążący się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca, jeżeli nie zaproponuje, że sam odbierze towar, będzie miał możliwość odroczenia terminu zwrotu płatności do czasu otrzymania i oceny stanu towaru.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Adres zwrotu towaru: Fox Rzeszów Krasne 110 36-007 Krasne k./ Rzeszowa
- Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane.
- Druk Oświadczenia o zwrocie jest dostępny na stronie:
www.fox.rzeszow.pl zakładka Druki do Pobrania
Brak możliwości odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

9. Zamówienia specjalne
Zamówienia nietypowych części samochodowych, nie będących w powszechnym obrocie , wymagających sprowadzenia z poza granicy Polski , pod specjalne zamówienie Konsumenta, nazywamy zamówieniami specjalnymi. Towar na specjalne zamówienie nie podlega zwrotowi zamówienia specjalne realizowane są wyłącznie po akceptacji przez kupującego indywidualnych warunków dla zamawianego produktu.
Zamówienia specjalne realizowane są ok. 7–10 dni jeśli zamawiane produkty są dostępne na terenie Unii Europejskiej oraz ok. 4- 6 tygodni jeśli są sprowadzane z poza Krajów Unii Europejskiej. O terminie dostawy zamówienia specjalnego każdorazowo klient jest informowany przed jego złożeniem.

10. Reklamacje
Towar, który posiada wady stwierdzone w trakcie eksploatacji podlega reklamacji w myśl ogólnych przepisów handlowych.
Klient zobowiązany jest zgłosić reklamację rzeczy niezwłocznie po wykryciu usterki. W zgłoszeniu reklamacji klient zobowiązany jest podać sposób usunięcia wady.
Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane, ponieważ każdy reklamowany towar zostaje sprawdzony, a w przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwraca koszty przesyłki reklamacyjnej. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać pod adresem: fox@fox.rzeszow.pl lub telefonicznie 178504761, dostarczenie / wysyłka na adres Fox Rzeszów Krasne 110 Krasne 36-007
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient jako konsument ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:
1 etap naprawa / wymiana
2 etap obniżenie ceny / zwrot pieniędzy
Podstawowe uprawnienia konsumenta:
a) może żądać obniżenia ceny
b) może od umowy odstąpić i zażądać zawrotu pieniędzy, chyba że:
- wada jest nieistotna lub
- sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie
c) może żądać wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad
d) może żądać usunięcia wady (naprawy).
- Podstawowe terminy:
1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu
2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy
- Druk Reklamacyjny jest dostępny na stronie: www.fox.rzeszow.pl zakładka Druki do Pobrania
- Wypełniony Druk Reklamacyjny należy dołączać wraz z reklamowanym produktem
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem
reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- W przypadku gdy Klient zażądał wymiany lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny (określając kwotę) a Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Sprzedawca usuwa zgłoszoną usterkę niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W przypadku gdy usunięcie usterki wymagać będzie podjęcia dodatkowych działań przez Sprzedawcę , w szczególności sprowadzenia części zamiennych lub materiałów, czas usunięcia usterki może ulec przedłużeniu o czas niezbędny dla sprowadzenia i zamontowania części zamiennych lub materiałów.

11. Informacje dodatkowe
Stan magazynowy towaru "0" oznacza konieczność potwierdzenia przez personel sklepu dostępności, terminu realizacji oraz aktualnej ceny

12. Postanowienia Końcowe
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Organem właściwym w sprawach ochrony praw konsumentów jest właściwy dla miejsca zamieszkania konsumenta Miejski Rzecznika Konsumentów
Spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem władny jest rozstrzygać właściwy dla miejsca zamieszkania Konsumenta Sąd Powszechny.